Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, March 7, 2010

BIG JAM!!!

serius wa habaq sama lu...
best gle weyh...
hp aku pn dh ok..repair rm50...
then ttbe ade event yg terbaek lak tu...
HOTFM BIG JAM...@ Padang Kota, P.Pinang...
wa!!!!!
xnk balik..
aku g 3 krete...semua penuh..dlam 8 laki, 8 pompuan...
mule2 g gurney...enjoy...
then g konsert...
aku menjerit bagai nk gile...
dpt gk a nyanyi kt konsert tu... 
walupun org pandang2 kt grup kitorg ni...
tapi..
ADE AKU KESAH...
pkl 11 kne balik ke gurney utk tgk midnight muvie...[Salamon Kane]..not bad kot...
next plan go 2 OldTown, Juru..
tetapi...
xjd coz dh nk tutup lak...
ttbe ade lak scene tambahan...
director tmbh last2 minute kot...hoho
sebelah oldtown tu de DReam club...club malam la..mabuk2 siot..
ade gaduh lak kt depan tu...
dh a park krete kt area2 c2...
dan2 ade 1 krete kancil merah [kete spe yek?? hmm] ni terkandas kt kwsn pergaduhan tu lak...
aduish...
xbley la nk bla cepat2..
dlam krete tu dh a semua gurl...
prihatin nye pasal tunggu je la...
mcm2 hal tyme nie...
scene nie settle dgn jayanya atas bantuan polis...thnx...
pastu terpakse la g McD..
4.45am..baru chow...
lagi 1 yg paling best...
disebabkan krete sewa ni xde radio...
so terpaksela sorg insan ni utk jdi penyanyi...
sedap gle sore die..[hahahahahahaha]
dlm krete tu ala2 drama muzikal...
so, tunggu kemunculan drama muzikal versi ATOZ...
yg penting...
ni a xtvt paling best...
dh a first tyme g konsert kot...
artis gempak2 lak tu...
yg aku sempat tgk...
alyah, mawi, m.nasir, bpr, akim, adam, stacy, faizal tahir...
best gilak...
thnx kwn2 ku...
korg mmg TERBAEK!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni adlh gmbr2 yg aku ade..sbhgian je la...



No comments: