Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, July 16, 2010

DUIT = MONEY

-post emo-
...
sorry
...
duit...semua org perlukan duit...dgn duit semua bnde bley jadi...kdg dgn duit juga bley jadi pergaduhan...sgt dhsyat...dgn duit gak la segala tali silaturrahim seperti x diendahkan...sehingga ianya mampu hampir putus mahupun boleh putus terus...bahaya...aku xde pilihan...aku harus lakukan...demi die...aku hormat semua...jika dgn duit bley wat die bahgia aku sggp wat...aku sanggp x hiraukan tali itu...semua demi duit...kalo dgn duit dulu kau penah benci aku, tp kini balasan setimpal yang kau harus terima...tapi kau x terima seperti mane aku terima, kau terima dgn cara yang boleh menjarakkan tali itu...sedih...mungkin salah aku, tapi mungkin salah kau...kalo dulu kau x wat mcm mane aku wat sekarang, mungkin bende ni x jadi...kini semua sudah settle...tp mcm mne dgn tali itu?? hampir putus atau sudah putus...kalo hampir putus , masih bley di soletape...tp kalo dh putus, masih juga boleh disambung, tp susah laa skit...ape ape pun...tali itu pasti sudah cacat sedikit...xpe la, asalkan tali itu masih bersambung...aku sgt terkilan dgn kejadian ini...kenapa harus aku terlibat...sedangkan ia jauh dari aku...sedih...sedih...sedih...tp mungkin ade hikmah disebaliknya
...
aku masih tahu kebenaran, masih tahu kehormatan, masih tahu kemanusiaan
...
tp kau?? pkr2 kan lah, jgn disbbkan duit, kau boleh merosakkan semua tali yg ade kat ko, jgn disbbkan duit gak la, ko lupe spe diri ko
...
sory 4 everything
...
-post emo-