Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Thursday, July 22, 2010

kisah semalam

PENGALAMAN NGERI PELAJAR USM
PENANG,RABU,21 JULAI 2010 : seorang PELAJAR USM kampus kejuruteraan dipercayai dibawa lari dengan sebuah kereta satria. mangsa dipercayai dibawa ke 3 tempat secara berturut-turut oleh sekumpulan lelaki (3 org)warganegara Malaysia (of kos!). pihak polis mengesyaki mangsa dibawa ke PACIFIC dan dimasukkan ke panggung wayang pada jam 4.10 petang. mangsa dipakse utk menonton INCEPTION (movie yang agak syiok gk a. mimpi dalam mimpi dalam mimpi dalam mimpi.) mangse kemudian dibawa lari bersama sebuah lagi kereta iaitu kancil yang dipandu oleh seorang lelaki bersama 2 org pompuan. suspek dpercayai membawa mangsa ke kwsn JURU dan dibawa masuk secara pakse ke SEOUL GARDEN.[730pm-10pm].sedap kot mknn nye, smpai lme gle makan, mmg best dowh..mknn korea..sorg RM35).selepas 2jam 30 min kerete kancil yang dibawa oleh suspek (3org lelaki)keluar dri kawasan JURU dn terus ke USM, tetapi kerete yang sme dipercayai dibawa oleh sekumpulan lelaki laen (6org). seterusnya,suspek membawa mangsa ke arah SUNWAY CARNIVAL. 2 org suspek(1 laki 1 pompuan) menghumban mangsa ke panggung wayang utk menonton TWILIGHT SAGA: ECLIPSE (dh lme kot crite ni, tp bru nk tgk,haha..tp ok la..jln crite nye menarik). manakala suspek yang laen menyembunyikan diri di panggung wayang yang sme tetapi hall yang berlainan utk menonton INCEPTION. mangse akhirnye dicampakkan di USM.
mangse dipercayai trauma dengan pengalaman ngeri nye dan masih berade dibawah pengawasan salah seorang suspek yang berbadan agak besar.
mana2 pihak yang mengenali kesemua suspek2 berkenaan, sila hadirkan diri anda ke pejabat polis berdekatan utk membuat laporan. nak byr saman tertunggak pun boleh!!!
[koleksi bhn bukti]

No comments: