Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, July 28, 2010

teater moden

moden sgt ke??...
yo la tu kan...
ni a ko-k yg aku amik utk sem ni...
teater moden...
sounds weird x...bdk engineering kot...
tp amik nie...
ade aku kesah??
haha...
ala, aku amik ko-k ni coz org ckp senang nk dpt A...so amik je laaa kn...
senang skit hidup...
so td 1st klas yg aku attend, padahal semalam dh start cme aku je yg xtau...
masuk teater moden ni kononnye utk sesape yg nk jd pelakon...
ade bkt ke?? ade laa skit...
hahaha
its fun gk la...mcm2 teknik bljr...
disbbkn masuk klas nie...
ragam org2 nye pun alahai...yang ado!
mcm2 pe'el ade...
cmtu yek nk jd pelakon...OK!
hahaha
2jam nye klas..so xtvt pun mcm2 laa kn...
nk xnk, layan je la...
so..wait n c aku muncul di pentas teater...jd pokok pun jdila...haha
[ade ke org nk amik brlakon]...haha...perasan tu HARUS...

2 comments:

Fiffy Hazirah said...

hahaha teater best aper.. ak join teater dari ak 1st year lg, even xde kene mengene dgn kos aku. wakakaka

Unknown said...

mmg xde kaitan langsung pun ngn kos...chemical engineering...ko-k teater...mmg terbaek!!! haha