Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, August 29, 2010

zaman muda remaja

salam ramadhan n Salam kemerdekaan...
ha, dh nk dekat2 merdeka nie, bagi mode merdeka skit kt blog aku nie...
nk dikecohkan...
zaman muda remaja kt sekolah menengah
SM SAINS SELANGOR..KUALA LUMPUR OK!!!..haha...
since 2003 until 2007...xpenah sambut merdeka kt umah kot...
sambut merdeka kt sekolah je..kt DATARAN...
tyme 2007, kitorg dihidangkan dgn UBI REBUS n SAMBAL..plus AIR KOPI...wah...best,, merasai zmn2 dulu...eleh, kt umah aku pun kdg2 rajin je mak aku wat bnde nie...haha...minum petang or malam....org lame gak la...
selalu nye aktivti lebih kurang je...
mule2 ade tyngan filem2...BUKIT KEPONG [terbaek]..LEFTENAN ADNAN..ni je kot...di ulang tyg every year...haha...dh bley hafal story kot..
then,ade la aktiviti...persembahan nyanyian...finalis je la..
every rumah sukan kne hantr 2 wakil, lelaki n pompuan...so ade 8 org...
finalis udah tntu 3 ja...ye kot...xigt sgt la...pemenang nye aku igt...mmbr aku yg xdisngka2 weyhh...hot n sore sedap giler...namanye SERENE...
pastu ade sajak koott...kdg2 je...kdg2 xde...
persembahan teater dari setiap umah sukan...
tyme aku f5, batch aku yg wat...
ni laaa barisan pelakon2 terhebat dari umah PAHLAWAN!!!!..1st place ok, mmg TERBAEK la!!!
scene, org kg merayu kt org jepun kot...
scene org jepun mengganas...bdk2 kecik [nabil] pun kne seksa...
org kg semua ketakutan...baru dorg tau yg jepun dtg bawak huru hara...haha
ni antara pejuang melayu yg bangun memberontak...eh, nmpk x,jejaka berbaju melayu purple tu...aku la tu..hehe..
ni pejuang dari sabah sarawak..nmpk, ade gaya kn...klasss....hehe
ni xsure moment ape, xsilap aku, tyme ni dorg cm nk mntk kemerdekaan kot...
hahaha...aku jadi narrator..ala aku srh dorg freeze, then ku masuk membebel...gle hambar part aku...haha...xkesah laa...asalkan aku mencapub...bley???
of kos umah sukan aku menang weyh...PAHLAWAN!!!
pas tu ade laa penyampaian hadiah utk segla aktiviti yg berlangsung sepanjang bulan 8 tu...
aku penanh menang 1st place utk deklamasikan sajak..1st tyme menang kot, selalunye budak2 yg dh expert, macam BOBO n etc..aku tulis sendiri beb...tyme merdeka nnti aku post ye..haha...sabar....
tyme countdown tu, kitorg follow RTM..haha...PM laung kt dalam tv...kitorg follow je...haha...
disbbkn sekolah aku kt KL kn3...ade laa blok2 tggi yg bley nmpk cahaya gemerlapan dari KLCC...best giler kott...
ha ni laa org nye..HANIF JANI aka JOHN..
yg best lagi...every year ade celebration befday...
ofkos laaa kn...kalo befday dah 31 OGOS..
da only guy batch aku...HANIF JANI a.k.a JOHN...
dilambung2 beb...

ok...penat sudah...
salam merdeka yg ke-53 !!!!!
1 MALAYSIA

p/s : gmbr2 ehsan dari FACEBOOK...kalo sspe xnk gmbr dorg ade kt cni..let me know..i'll remove it...ok...thnx guys...

No comments: