Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, September 26, 2010

downloading...

salam muatturun...
muat xnk turun bley? pape je laaa weyh...

kt bilik aku cm xde tenet...
wifi lak cm pe je...
tp tu xde masalah...
coz aku ade bband..
eh jap...
kt kafe J ni, wifi die super duper hyper laju...
TERBAEK!
actually tgh cari bhn2 utk memasak term paper la...
discussion of kos!
dats y aku dok kt kafe J ni..
tp
org ckp...[pandai2 je nk slh kn org]
alang2 menyeluk, biar memeluk tubuh trus...
alang2 dh terlanjur, biar sampai ade hasil 9 months later...
oi! kapla HOTak ko...xde kaitan laaa

ok2...berbalik balik kepada pembalikan title

aku dok cni mendonlod lagu laaa kn...
music2 yg terbaek...
yg pnting FREE...
keji!

ok...but now xtau nk donlod lagu pe...

skg lagu ape yg TERBAEK dari korg ha??
omputeh or malay...anything...

suggestion please... sharing is scaring caring ok!

ok2 tata...
nk g open house...

nk aku tapaukan? ok...suggest lagu dulu..

1 comment:

Unknown said...

gua layan m nasir je.