Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, September 12, 2010

duit raya

salam aidilfitri

fuhh!
raya3...still in da mood?? bgs...
truskan usaha...
yg dh sakit perut, cirit birit tu adat la kn...
tyme raya je korg dpt...haha..aku x kne lg la...
makan or minum tu beringt laa ye...
haha..operasi kutip duit raya masih lancar??...
amacam keuntungan??..besar x?? haha..

dulu tyme kecik2..

nth sspe pnye rumah la...masuk je...asalkan masuk kosong, kuar penuh...
haha..pose xde laa penoh mne...tp tyme raya, kocek penuh gle beb...
usaha tangga keuntungan...rumahwalking katekan...haha
kuar2 umah org je...trus bukak sampul...seringget!...2ringget!..wah!.5ringget!..thnx
kalo dpt..50sen!, aloo, kedek laa org ni..haha...xbersyukur langsg...
kalo kt taman tu, ade 100 umah...siap buat jadual...
ok deret ni hari ni, esok deret tu lak...kalo sempat, kite masuk lagi byk..
lagi byk masuk rumah org, lagi byk masuk poket..
yg dhsyat nye...masuk-minum-duit raya-bla..haha...atleast minum ok!

ble dh besar skit

disbbkan aku F1 dh masuk asrama, so mmbr yg dekat2 cm kureng laa kn.
mmbr kecik2 dulu pun dh wat hal masing2
yg mmbr tyme ni, jauh2 lak...
so dok umah je la...follow mak n apak aku je la..
pendptn pun kurg laa kn...haha

skg

mmbr pun jauh2 kot...kdg2 cam malas nk beraya...
so aku follow kakak2 aku beraya je a...
dorg dh ade anak...means, duit raya mg susah laa nk dpt..
tp segan dowh, kalo dpt duit raya...
dh besar kot...tp, ade aku kesah!..income2! haha
ade laa dpt skit...
eh makin besar, walupun bukan semua umah bley dpt, tp sekali dpt...
pergh, puas hati...haha..anak buah aku pun kalah...
eh mmg x berniat nk duit raya...
just nk beraya je...ye a..setahun sekali je kot g umah2 sedara2 mare ni...
kalo g pun tyme ade event...so raya ni laa nk jenguk3...
yg umah makin besar, yg anak makin ramai..nth spe2 nth...
kdg2 aku xkenal sgt pun..haha...
 
kire punye kire...still x balik modal..
jeng jeng jeng

how??

3 comments:

isaaimanmohamadkasim said...

eh kira ok la ade orang nak bg duit raya.
aku sobs beraya takde duit.
nasik himpit pun buat tak jadi. dergh!

Unknown said...

ha a kn...amacam 1st tyme raya sne...mst sedih giler kn...pagi2 raye tu..fuhh..
alo, org sedap2 mkn lontong, ketupat...xpe, aku rse tyme aku mkn, aku igt kt ko kot...insyaAllah sampai laa rse aku tu...haha...

cma said...
This comment has been removed by the author.