Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, October 20, 2010

love bite

salam

entry lepas sangap...
kesan entry lepas...
love bite!

hoho...

i x cinta u pun...
u yg suke2 nk jadi secret admirer i kn...
i know i hot from your eyes...
but, plzz dont bite me...
notty laa u ni...
i xpenah pun wat pape kt u...
i hate u...

please dont find me...
dont bite me again...

kesan love bite...atas skit from my 6pax abs...

ni ha...kesan nye...
sakit tau...u hurt me...

majok ngn u...
xnak kawan ngn u 3years from now..
wah...
lantak la...
kalo u wat cmni lagi...
xnk kawan lgsg...
b4 dis dh byk kali jadi...
kesan nye xhilang2...
arghh...
ni laaa panahan asmara dari u...
uh...
i still virgin...
hahahahahahaha

position:
atas skit dari 6pax aku ...
u love my body so much kn3...

CHARLIE! YOU BITE ME AGAIN!!!!!

nah...biodata 'awek'..aku
kenal2 laaa ye...
spe2 nak..hambek...xhengen aku...
ha...ni laaa awek yg ku panggil CHARLIE's ANGEL...bukan biase2 punye...try a bce background die kt info bawah nu...
Nama Penuh (Kad Pengenalan) : Siti Nor Nurul   Kumbang Rove
Nama Manja  : Staphylinidae (Insecta : Coleoptera : Staphylinidae)
Spesies Paederus fuscipes Curtis
Nama Panggilan : Semut Semai, Semut Kayap, Charlie dll.
Bilangan Spesies (Ahli Keluarga) : Dianggarkan sekitar 47,000 spesies

Cecair hemolimf yang terdapat di dalam badan (kecuali sayap) kumbang ini mengandungi toksin sentuh haiwan yang paling berbisa di dunia. Toksin ini dikenali sebagai ‘pederin’ (C24 H43 O9 N) dinamakan dalam tahun 1953. Ia mempunyai tahap keracunan 12 kali lebih tinggi daripada venom ular tedung. Kumbang rove yang telah dikeringkan dan disimpan selama 8 tahun masih lagi mempunyai ketoksinannya. Persentuhan dengan kumbang ini semasa bergerak atau tidur, menghancurkannya pada badan atau mengosok dengan jari yang kotor akan menyebabkan konjunktivitis dan penyakit kulit yang teruk yang dikenali sebagai ‘dermatitis linearis’, ‘paederus (kumbang rove/ staphylinidae) dermatitis’, ‘whiplash dermatitis’ dan sebagainya. Pada September 2002, wabak dermatitis linearis yang disebabkan oleh kumbang rove telah menjangkiti beribu-ribu orang penghuni rumah pangsa dan asrama pelajar di Pulau Pinang.

9 comments:

ZACK ENTRY said...

wow!cantik la awek mu ni..bibir dia memang mengancam..=)

aYaz said...

erkk..
awek la sangat...
hik..


:p

Shinu said...

aidil, kamu ade 6pax kah?? hehehe.. =P aku kena kat pipi lagi la, xleh cover dah.. huhu

deno said...

hihihi (^_^)

diba said...

awek u mrbhaya la..tgglkn je..he

john said...

kalu kene gigit binatang tu xpe..bole dimaafkan..
kalu kene gigit 'binatang' len..haha
tepuk dada tye selera..kukuku

SuE RaY said...

semut.. ha ha ha ha..
at least x bengkak satu badan ble kene gigit ngan semut..
=P

Cik Bulat said...

hahaha ! engatkan hape la. naseb bek 'awek' ni yg buat lubite hang nak cter. kalau 'awek' betol pun cter kt belog. istighfar je la den yg mmbaca. haha

Shino said...

putus2...ahahaha...