Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Tuesday, January 18, 2011

jangan kau ucap selamat tinggal

salam

wooo...jom karok dulu ek...
jgn kau ucap selamat tinggal (3x)
kepada blog ni...
ha senang je kan lagu ni...
ok, aku dgr sore korg...best gak laa~
bley laa g audition AF9 ke Mentor 5 ke...
ha...cepat g..kalo aku ckp, boleh, mesti pass nye laa...

sorry lari dari nawaitu aku nk tulis entry ni...
lately aku sgt bz ngn macam2 hal...
busy + malas = ??? bulas? 
ok, since aku tersgt laa bulas kan...haha..main gune je word kejadah tu...
aku mls laa nk update...
aku sgt bz lately ngn aktiviti yg aku involve as AJK
FEC 25-26 JAN 2011
ChemEcar 9 FEB 2011
Chemical Nite 9 Mac 2011 (not confirm yet)
 tu baru xtvt kn...pdan muke!!!!!
 next ke akademik laak
TITAS 
JDM
Hbgn Etnik
Maths
Thermo
Lab Report
hambek!!!!!!!!!

aku xde laa kesah sgt bnde2 ni...
sbb tu laa student kan...
kalo xmau jadi student, g keje laa kan...
baru rase bulas yg lain...ade?

ok
mlm ni mood ade swing skit laaa
xtau kenapa
hati berceramuk
gundah gulana...wah...over skit...

entah
aku BULAS!!!!

mungkin hari ini sgt memenatkan koot...
ok...

TIPS HILANG LETIH
tido!
meseg sumone!

5 comments:

norifa bte nordin said...

aku juga agak serabut :)

iPai said...

rilex bro .. cool bro .. tips die senyum je ..

♔ alice charlotte ♔ said...

same to me..
buzy and a bit lazy.. ngeh3~
got so much assignment waiting to be done.. ^__^
fighting!!

iPai said...

kena kuat sket ... sebab tuh baru 2nd yer bro .. dunia ni makin bz .. so, jadi kuat k ..

aleen aiden said...

bulas?hu3 :P