Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Saturday, January 1, 2011

Salam 2011 : Khas utk Geng Baru :)

salam pembuka tahun 2011...

2010 ku diakhiri dgn 1 keajaiban dari ILAHI...
bersyukur atas segala rezeki dan anugerah yg dilimpahkan kt family aku...
semua dlm terkejut tanpa pengetahuan walau seorg ahli dlm keluarga aku pun...
seriusly, xde lgsg...ok...cube bygkan baby 8 bulan yg dikandungkan xdapat dirasai kehadirannya...dgn erti kata laen, xdapat dicam kehadirannye dari mata kami sendiri...
tggl penutup 31 12 2010...LAHIRlah seorang insan secara tiba2 yg dikurniakan tuhan, insyaAllah utk mmbantu aku mebangunkan, memperbaiki, membantu parents aku utk mase mendatang...aku sgt bersyukur dgn ini, walaupun perasaan dan hati ini tiada sape yg tahu...aku terima seadaanya....selepas 19 tahun adik aku hidup dimuka bumi sebagai adik bongsu...dan aku 20 tahun hidup sebagai anak tunggal lelaki dlam adik beradik aku yg ber4 ni...maka, 31 12 2010, lenyaplah segala 'title' yg kami berdua pegang, kerana KEHADIRAN INSAN TERBARU dalam keluarga aku...kami menerima SEORANG ADIK LELAKI...mecantas 'title' anak bongsu yg baru, dan anak lelaki ke2 dalam keluarga aku, yang kini 5 BERADIK...Ya Allah...Kau Maha Tahu apa yang Kau kurniakan...ada hikmah diatas KELAHIRAN ini...walaupun kami sendiri sudah mempunyai 3 anak buah, 2 upin ipin yg berusia 2 tahun...dan 1 baru 2 minggu sahaja usianya...dan mereka telah menerima kehadiran PAKCIK terbaru mereka...syukur alhamdulillah... [bygkan korg kat situasi aku, xtahu menahu tetapi tibe2 dpt adik, bukan akan dpt, tp terus dapat]

2011 yg sgt mencabar bagiku...segalanya harus kuhadapi dgn tenang...aku harus menjadi lebih matang dalam segala tindak tanduk...kerja keras...beristiqamah dalam melakukan sesuatu...don't give up...be more confident...focus...prihatin...tabah...cekal...produktif!

hope semuanya OKAY!!! :)

p/s : Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan! eh...Percaya pada KEAJAIBAN!!!!

13 comments:

roq said...

fuyooooo!!! giler x aspek.....cayalah! tahniah2...hak3

iPai said...

tibe2 cam konfius .. dapat adik baru, then ade pakcik ... er .. bunyi macam anak kucing pon ade .. no offense ..

iPai said...

lupa plak .. apa-apa pun tahniah !!!

Unknown said...

haha...tq3...

isaaimanmohamadkasim said...

dahsyat2! jangan buang kau yg lama-lama tu. adik boleh pakai lg nt. heh. ckp congrats kat mak kau. yeay! bakal ada AIDOLLY JR lol.

Oda Alill said...

hehe...rezeki tak dijangka tu.best hape ade adik kecik ni. ;-)

Unknown said...

isa : kan~ ...haha, xde laa dolly nye pun...AIDIL Jr syudeh...haha..ok2..tq

od : rezeki kan...best gak...hehe

shinoda said...

jaoh giler beza umo...memang ajaib la..pape pown congratz..^^

khairi90 said...

tahniah,aidil.... dpt adik bru....

dot dot said...

haha...jauh gle..yg penah aku dgr b4 ni pun 15 tahun jarak..tp yg ni 19 tahunnn..respect lah kat ur parents..hehehhehe...

papepun.tahniah..leh jd geng ko kan..
hee...be more responsible after dis k..=p

terbaekkk...=)

iPai said...

tak cukup jauh 19 tuh, korg kenal naim ? die pon ada adik kecil juga, beza umur 21 tahun .. uhuh

Unknown said...

huhu...jauh gak tu...

nk tahu cerite ni lagi lanjut tntg kisah menarik ni, bace note yg ditulis oleh jiran depan umah aku tntg miracle ni...

here http://www.facebook.com/notes/nour-ramli/kisah-menarik-penutup-tirai-2010/134882229906821

光 HIKARI said...

congratz! jgn lupe snap2 gmbr nnt... hehe