Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Tuesday, April 26, 2011

Analysis 1

salam

[mood : sungguh amat sgt dhyst DOWN]


aku dh hbs 4 papers...have another 2 papers waiting...both on friday but not on da same date!...29/4 and 6/5...

Analysis for da 4 papers

TITAS : err...sejarah silam...aku sgt lemah....yg paling @#&!*@&, aku kantoi kt tamadun Melayu...dasar &^%$#

JDM : sme gak kisah nye...n aku kantoi kt part account n law...WT@#%^

HEAT TRASFER : sorry dr R...part dr xdapat dilaksanakan dgn jayanye lgsg...dgn kate lain, sye x sempat buat...sebab part dr A yg terchenta tu..SGT 'SIKIT'...myb sbb overconfident...

NUMERICAL METHODS : argh....dis paper yg baru pagi td aku jawab...soalan senang bg org lain, tp aku x paham...aku blurrr....blank...panic...hasilnye, dush3...argh........

so...for da next 2 papers which are thermo n she....hope dis kind of blank will not happen again...
please...

Ya Allah...tolong aku...

mungkinkah angan2 cgp3.7 sekadar angan2 mat jenin...sedih!

p/s : mungkin banyak salah ngn kawan2 koot...SORRY!!!!!!!!

6 comments:

shinoda said...

wah!sy sgt terkesima bila mana incik aidil meng'update blog di waktu2 exam week...dah keluar bahasa melayu kuno aku..hak3...

eleh..ko buat j analisis...pastu bila result kuar pergh!!gempak beb....huhu..jeles aku...

dot dot said...

tawakal dan berserah je ye :)

Unknown said...

shinoda : haha...ni mmg down tahap hyper ngn math aku la...tu yg terupdate tu...eh2, analysis aku ni ape aku rase, result tu nasib je...ngee...ko lagi jjang koooott...

nuri : btol3.tawakal n berserah je...tu yg kite mampu...inshaAllah, Tuhan nmpk effort kite...kn2...

iPai said...

rilex bro .. aku gitu juga dulu .. janji jangan putus asa k .. sentiasa ada ada sifat mahu belajar benda baru k .. itu yang lagi penting ... n banyak lagi faedah yang ko leh dapat kalo ko ada sifat tuh ... all the best !!

hamzah ian said...

selamat berjaya okeh

Unknown said...

ipai : inshaAllah...thnx

hamzah ian : okeh! selamat jugak utk anda...