Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, April 6, 2011

derma darah

salam

alahai...
derma darah pon nk kecoh kan...
suke hati aku laa kan...
atleast aku tau bile 1st tyme aku derma darah ni...
laa...kt buku derma tu kan ade....
biar la...atleast aku dapat bg saranan atau inspirasi utk korg2 g menderma darah...
kan3...
HAHA....

so, hari ni 1st tyme in my life derma darah ni...
aku darah jenis O+...
darah O ni mmg pemurah...
sbb semua org perlukan darah aku...
wah...
HOT STUFF beb!! i like..

lepas derma darah je...
berat turun 1.5kg...
*musykil dgn angka ini..mesin biol or mmg btul?
banyak gak kan...senang2 je trn kan...
ngeee...again, i like..

syukur la..aku xpening ke ape ke...
ok je...xde sakit pon....
g laa derma ek...demi masa depan anda jugak...
derma-derma ni kan hal2 ibadah...
insyaAllah dapat pahala...
kalo laa...darah korg mampu menyelamatkan nyawa org lain...
wahh...byk laa gnjaran akan dapat dari Ilahi kan....

lagipun, kt buku derma darah tu dh tulis mcm2 keistimewaan kalao derma darah..
lagi banyak kali korg derma....lagi byk keistimewaan korg dapat...



ok....dah2 nk g study..

p/s : just nk wat entry kenangan 1st tyme wat sumthing new kan...

8 comments:

iPai said...

eh .. kat mane punya ni .. dah lama tak derma .. sebelum ni tak derma sebab tak ckup tido .. ngeh3 .. nanti pengsan plak .. uhuh

cacing said...

lama beb tak derma darah ni... dah beku dah darah aku kat kepala, hati, ginjal, dan tempat2 lain...

Unknown said...

kt kafe lmbrn je...hari ni n semalam...

agak pening skit la...seb baek ok je...

Unknown said...

cacing pon derma darah gak ek...hmmm...musykil...HAHA...

shinoda said...

waa so geng lorh....ak pown O + gak...hikhik

Unknown said...

haha...geng2...geng2 pemurah berhati mulia...aku tgok entry ko pasal blood donation tu laa sbbnye aku nk derma gak...nk gak wat entry...HAHA..btw, thnx 4 inspiring me...wahhh

Hanis Amanina said...

darah kita sama :D

Unknown said...

amanina : geng pemurah jugak! ngee