Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Tuesday, August 30, 2011

Merdeka Raya!!!

salam merdeka raya...

Alhamdulillah...syukur, dapat gak berpuasa dgn jayanya, tanpa sebarang halangan..
berpuasa tyme bekerja sbnrnye lagi best rupenye, sbb x rase lgsg penat letih...
lagipun keje dalam aircond koot...haha

hari ni last day aku keje...3 bulan bekerja terasa sekejap je...
lagi2 keje yg senang, mudah dan bergumbira...
macam2 pengalaman aku dapat sepanjang aku keje kt kedai baju tu...
nnt aku cerite kan la...bayak sgt laa...(kalo terigt nk cerite. skg mate dh nk terlelap)

bekerja tyme malam raya jugak agaknye menyukarkan jugak..
sbb, kite menjual baju utk org..tapi baju sendiri adohaii....
xpe la..tahun ni raya besederhana je laa ek...dgn gaji lepas raya...mmg 'best' laa kan...
balik2 keje pukol 11 je, kelam kabut tolong mak aku kemas rumah...
raya tahun ni xberapa meriah laa...
lagipun sbb aku jarang ade kt uamh mase bulan puase n even sehari sebelum raya pon aku xde kt umah..malam je ade kan...kalo dulu, sempat laa merayau kehulu hilir mencari ape2 yg patut last2 minute kan...tp tahun ni...harapannnnn...

so,MERDEKA aku utk thn ni...aku secara rasminye resign..
wahh...terase lega dah behenti keje...bley kangkang2 sementara tunggu nk masuk sem baru ni kan...
yippi yippa!

next!

SALAM AIDILFITRI utk semua yg menyinggah2 ke blog aku ni...
tiada hidangan kueh raya sbb xdapat nk upload kueh kt blog ni kan...kesian...
thnx 4 blogger yg mingktkan traffic blog aku...
thnx nuffnang 4 giving me buffered earning...makin lame makin bertambah...syukur...
sorry utk sesape yg tersinggung tersentap terase ter ape2 dgn entry aku yg nth ape2...
sorry zahir dan batin ye...

SALAM MERDEKA RAYA!!!!

p/s : tema baju raya : Kelabu (Grey)!!! susah giler cari baju warne kelabu ni...kelabu taik itik lak tu..haha

3 comments:

ijat said...

heyy orang kaya!! :))

Unknown said...

haha...kaya waklu...gaji pon tara dapat lagi woo...haha...

ijat said...

ahaha..kalu gitu..heyy bakal orang kaya!! :))