Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Monday, August 1, 2011

Ramadhan

salam ramadhan.

Alhamdulillah, bersyukur...dapat jugak peluang berpuasa utk tahun ini..inshaAllah..
sejak aku 13tahun..which is Form 1 laa kan...
aku x penah dapat peluang utk berpuase sebulan penuh kt umah...
but this yr...bile umur aku dh 21 tahun...after 8thn laa lebih kurg...
akhirnye dapat gak peluang aku nk berpuase penuh kt umah sebulan kan...
peluang tu dh ade dah..baek punye...
tp.
aku keje laa pulok...haishhh....naseb badan..
dah laa aku keje sampai malam raya...
hmmm...
tp baek buat something berfaedah tyme berpuase kan..daripada dok kt umah je.
btol x? xde laa rase cm lme ke ape ke kan....
wat2 keje...serve customer skit...ttbe dh buke...wahh....
teruja...

hari ni kt TESCO ramai giler org...paling ramai aku penah tgok...
ye laa..mne x nye kan...
harini kan hujung bulan...then esk nk puase lak.
macam2 laa preparation nye kan...
petang td, dalam pukol 5-6 ptg lebih...minyak, gule semua dah hbs kt tesco tu...(hasil pndgrn perbualan customer)...
yg best jugak...kalo tesco ramai, customer kedai aku pon ramai giler...SANGAT...
xpenah2 seramai ini...bahagia giler...
1st tyme sale kt kedai tu dalam 2ribu...dalam sehari...
haha...susah wooo nk dapat cmtu kt kedai n tmpt cmtu kann...
dah macam kt pasar kitorg menjerit2 promote barg suruh org beli...haha...
semua tu enjoy...keluarkan semua suare...tyme pose esok kne senyap je...jmat air liuq...huhu...

om nom nom nafsu makan hari ni lak...esok dh pose kan...xbley nk makan lgsg tyme pagi kan...
haaa...hari ni, mmbr aku bawak kettle kt kedai...kitorg ape lagi..masuk tesco borong Maggi HotCup...haha..
wa habaq sma lu...sodap pulok...makan maggi tomyam kt cup tu...ade gk dorg bli knorr porrigde...sedap woo..

ok..SELAMAT BERPUASA kepada semua muslimin n muslimat...hope dapat puase penuh especially muslim, ofkos...dan manfaatkan sepenuhnye bulan yang penuh barakah ini dgn amal kabaikan...inshaAllah...kita cube same2 dapatkan nikmat puasa itu secukupnya....

ucapan ikhlas dari aidil dan isteri

...................
F, Happy Birthday...hope your life will be much better after this...
be more mature in solving your problem....enjoy your life everyday...
may Allah bless you..always...please take care of yourself...
please remind yourself to be more careful in any way especially related to money!...
sorry 4 everything i had done to you..sorry 4 misunderstanding between us..
although i mean nothing to u, but u mean alot to me.
thnx for being my super duper hyper best frens! thnx for listening to my problem...
helping to cheer me up when i in a bad condition...
thnx alot...hope your 21st birthday in da 1st Ramadhan...give a huge meaning for your entire life after this...
nothing 2 say except..Sorry n Thank You...
Happy Birthday to u, F..
.......................

p/s : here this song : Aku Tak Bisa by Syamkamarul

2 comments:

blog-tips-kurus said...

May Allah bless u, F..
(sape la F tu yek??!)

Salam Ramadan. :-)

Unknown said...

salam ramadhan...
ngeh3