Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, October 5, 2011

Sembunyi

salam.

tatkala post ini ditaip, semua sedang nyenyak tidur...dan aku masih disini..
masih bersembunyi dalam dunia maya.

terlalu byk yg aku sembunyi.
aku perlu berfikir infinity kali sebelum membuat sesuatu.
sbb aku bersembunyi digarisan yg halus yg memisahkan kebenaran dan kepalsuan.
bersembunyi disebalik garisan kesan dan akibat.
macam2 garisan yg aku perlu lalui dgn berhati2.
sembunyi dalam diri bukan sesuatu yg senang.
kerana ia melibatkan banyak bende.
setiap perkataan harus diteliti.

aku buntu! garisan yg aku lalui bersirat.

bersembunyi disebalik topeng ini nmpk mudah.
kerna hanya luaran yg dipandang mudah.
dalam ini tidak siapa tahu.

*ini la...post tgh malam a.k.a awal pagi yg melalut2...yg langsung tak berasas....HAHA...motif?

ok....terima kasih kerana memilih aku sbgai YDP of Chemical Engineering Student Society (CheSS-USM) ni...walaupon hati ini sgt berat menerima ia, akan ku jadikan platform utk aku tunjukkan kemampuan ku...haha.ayat xboleh bla... ye a, org dah pilih kite, means org dh percaya kt kita, so kite kne buktikan kepercayaan mereka itu benar2 belaka...haha..

inshaAllah akan ku pastikan macam2 aktiviti berjalan lancar. kalo dinner pn aku dh cube wat laen dari yg laen, why not for this organisation...I will...i need ur support n a bulk of ideas to make this society as cheerish as u wish! ...thnx F yg xhabes2 beri smgt! inshaAllah, i'll do my best...

hidangan lagu

Misha Omar ft Andy Flop Poppy - Sembunyi

Percikan sinar matamu singgah di hati
Bergetar bibirku bisu sukar mengerti
Pantasnya diri tertawan
Tak sempat berkelip aku kau punya

Biarpun mengutus ilham menuju jiwa
Teguhmu suatu raga melamar rasa
Biar pun kita mencuba

Sembunyi .. namunkan terlihat
Yang jelas di wajah
Kata memang sarat merasakan cinta
Bagaikan bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala

Bertentang mata sebentar
Dihanyut angan
Tersentap lalu ku sedar diperhatikan
Sedangnya diri terasa ke mana
Renungan aku nak alih

Bertentang mata sebentar
Dihayut angan
Tersentap lalu ku sedar diperhatikan
Sedangnya diri terrasa ke mana
Renungan aku nak alih

Sembunyi ….namunkan terlihat
Yang jelas di wajah
Kita sememangnya sarat
Merasakan cinta
Bagaikan bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala

Walau kita cuba sembunyi
Namun terlihat segalanya yang
Tersimpan di hati

Bintang-bintang di malam
Cerah beri cahaya
Tak terhalang menyinari segala
Walau kita cuba sembunyi
Namun terlihat segalanya yang
Tersimpan di hati

p/s : sembunyi dalam memikirkan masa depan yg belum ketahui...inshaAllah decision aku tepat!

No comments: