Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, October 9, 2011

tersengih dan tersenyum

salam.


just nk share something dari facebook Oh! Aduhai...
status die ni ade je bnde2 yg mmbuatkan kite tersenyum mahupun tersengih...
tp aku gelak barai bile bace status ni...uhuuu...


soalan tak berapa nk pandai sgt...
sumber dari sini ye.. Oh! Aduhai



1. Bila org nampak anda baring tutup mata:
S: Ko tidur ke?
J: Tak lah, aku tgh training mcm mana nak mati la..

2. Imagine anda bawa bawa tv anda yg rusak g technician repair n dia masih juga tanya:
S: Mahu repair tv ke?
J: Tak lah, aku boring je, jadi aku bawa la tv aku ni gi jln2 sini.

3. Bila time hujan kwn anda nampak anda kluar,dia tanya:
S: Ko kluar time hujan ni?
J: Eh tak lah, hujan turun lagi sekali baru aku kluar.=-?

4. Time ko baru bangun tidur, trus si bodoh tanya anda:
S: Ko dah bangun?
J: Ish, aku tidur sambil jalan ni! (=|

5. Kawan anda call ke fon rumah anda:
S: Ko kat Mana?
J: Kat bus stop ni! :/

6. Kawan anda nampak anda kluar dari bilik mandi basah2:
S: Ko baru mandi ke?
J: Mana ada, aku terjatuh dlm lubang tandas lah :&

7. Anda bediri di dlm lift di tingkat paling bawah sekali tiba-tiba ada orang tanya:
S: Going up ke?
J: Eh tak lah, saya tangah tunggu apartment saya turun ni. (y)

8. Boyfren anda g ruma anda bawa 1jambak bunga. And anda masih juga tanya dia:
S: Eeeh,bunga ke tu?
J: Tak la sayang! Paku-pakis dengan kubis lah ni.X_X

9. Anda di dlm toilet, pintu bekunci, tib-tiba ada org katuk pintu n dia tanya:
S: Ada orang tak?
J: (Suara Kiut) Takde orang! Tahi yang becakap ni!!!
p/s :haishh...senangnya dalam hati!!! tp lepas ni makan pasir ye...itu lagi senang sgt! haha

No comments: