Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Saturday, November 12, 2011

Make Up Tutorial (for men)

salam...

hai kawan-kawan...
lama sangat rasanya tak update blog ni kan...
haa..kali ni aku hidangkan sesuatu yang baru utk korg tahu tentang aku...
mmg kelas...siap wat tutorial kauu...
orang kata alang-alang nk handsome, biar masuk youtube...eh2, siapa yang cakap ni...

memang macam-macam sekarang ni orang nk cari publisiti kan...
kreativiti tu penting..haha

kali ni aku nk share video yang mmbr aku share kt facebook...
mmbr pompuan ye, sbb maybe die nk cari tutorial untuk die make up lettewww...haha
dan2 die jumpe tutorial yang baekkk punye...

bukan video aku ye...vidoe mamat ni...yg entah xtau nk klasifikasikan kes die ni sebagai kes ape...
kes naye kooott...tp mmg cool...
wahh...coooooolllll habes...mmg habes! erk?!

tak penah2 tgok laki wat make up tutorial...mmg TERBAEK laa...

layankan je laa...bg views die naek...kesian...



eh2, korang jgn x follow lak...
penat2 aku share kt blog TERBAEK ni...haha


kalo dh originally muka cam Aaron tu, xyah amalkn laa...
macam....Aaidil! HA??!! HA???!!! HA????!!!!!!!!!! WHAT????!!!!

WHATEVER?!!! hehe

ok...selamat beramal!

p/s : akan update pasal cuti yg ado kali ni!!! grr
p/p/s : sedang berkecimpung di dunia tumblr...ngehee...semua kau nk ade kan!! mmg kelasss kauuu!! HAHA

No comments: