Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, December 23, 2011

kini gemilang itu

salam.

hai semua yang tengok2, yang lalu lalang, yang ikut serta, yang sama2 membaca, yang macam2.

sebelum tangan ini menggengam erat sebatang pen, pensil, highlighter, kertas, nota, buku dan sebagaikan...elok laa tgn tekan ini keyboard sat je...
untuk memberitahu sedikit sebanyak tak banyak mana pon pasal minggu yang DAEBAK! ini..

bahagian 1: diari minggu 14
bermula dengan test trasnport yang hmm...mmg tricky...tp tak pe la...aku dah study koot, dah buat yang terbaek koot...walaupon stuck in da middle, last2 dapat jugak jawab..

then forum enviornmental aku...yang term paper berrribu2 words tu kan..ha...kne present secara forum..so senang, cepat dan simple...so, sorg ade dalam 3 mins utk bercakap pasal topic kite...not bad...everything runs smoothly..

open book test reaction...seb baek open book...dah laa aku xsempat nk study sgt...sbb mood tu cm malas je...ngehh...xpe2, aku maen hentam je jawab, sb soalan tu mcm pernah buat tyme quiz...hmm...ok laa...

then aku dah hantar 10 surat utk internship aku...hope ape yang aku hantar at least ade respons, n harap2 sgt target utk buat intern kt Top Glove dapat...Top Glove ini company besar giler...sbb die kt area blkg perumahan aku je...tu yg rase cm dekat...kilang top glove kt kwsn2 kilang blkg umah aku je dah ade 13 kilang...bukan kecik besar wooo...n pekerja2 kilang mostly nepal, bangla..dats y, meru tu dah macam kampung antarabangsa...haha...suke2 aku bg name...

after test, beriang ria hari suka ria la kan...objektifnye mahu release segala stress sepanjang sem so dat bile nk masuk study week, otak dh ringan so senang nk absorb segala yang kite study...
g BUKIT MERAH...daebak!!! best la jugak walaupon cm xseberapa, atleast dapat laa tenangkan diri ini...then trus naek atas ke GURNEY semata2 nk g SEOUL GARDEN kt situ...sbb SG situ best koot dari kt juru...then tgok wayang MI4:Ghost Protocol...best3...walaupon dah lme gilr kuar kan crite ni...*sbb tu laa aku x g quiz n last class reaction tadi....sobs...

ok...jadual study dah siap...inshaAllah aku akan ikut seperti apa yg aku plan...n kalo ubah pon skit2..ikut masa dan keadaan...



bahagian 2 : coretan luahan rasa dijiwa
...........................................................
sat, tagih or raih? hmm
tajuk 1:tagih simpati.
please laa...aku pantang tgok org tagih simpati...sangat tak berkenan....kalau tagih markah ke, tagih cuti ke, tagih ape2 laa ok lagi...tagih simpati tu...uh! sbb simpati tu sepatutnya datang secara dalam diri...ni setelah ade yang meraih simpati, baru laa rasa mcm simpati tu datang...so simpati yg datang tu jadi macam tak sepatutnya datang..bagi aku laa...
cth: nmpk org mintak sedekah, mmg daif sgt la...n automatik kite akan rasa simpati n akan do sumthing for it right? ok, yg tagih simpati ni macam, hmm...seorg peminta sedekah yang sihat walafiat, hanya berbekalkan cerita shj utk die tagih simpati...uh!! susah nk percaya, then caya atau x, kite pn akn bersimpati kat die...haaa...cth yg xberapa nk kne dgn cerite sepatutnye, xpe la...
............................................................
topic 2: tolong menolong
setiap entry aku lately ade ckp pasal ni..hehe...sje nk igtkan diri aku ini yang kadang2 lalai...
tolongn menolong sesama rakan disaat genting ini sgt la penting..tak kisah laa tolong in term of ape or ape kan...tolong nasihat2, tolong tegur2..myb ade yg terberkenan...tak pe a, atleast cuba...dan mungkin bile dah genting2 cmni, mood kurang stabil...maaf salah silap awal2 andai aku tak mampu nak tolong ajar ke ape kan...sbb aku sendri tak terajar...tolong nasihat mungkin boleh..tolong tegur..
............................................................

mungkin kadang2 aku ade jugak termenagih simpati, tapi aku rase yg aku tagih tak seberat ape yang aku rasa kau tagih..then, aku tak rasa tagihan simpati aku mmpu meraih hati ramai org...kau mmg terbaek!!! sbb aku pn simpati ngn kau...haha..
aku tak tagih korg bace semua tulisan aku ni tau..HAHA...
ini diari ringkas aku je....sbb bile hbs bljr nnt, boleh baca n gelak2..yiha...

bahagian 3: ucapan akhir sem 
............................................................................
maaf salah silap andai selama satu semester ini kehadiran ku, perilaku ku, pertuturan ku, kelakuan ku, tindak tanduk ku, segala apa yang aku telah buat yang bagi andan anda anda anda sekalian rasa mcama tak senang, tak suka, menyampah, annoying, errk, grr, haishh...dan sebagainya...


MAAF DAN AMPUN DIPINTA...hope segala ilmu yang saya pelajari diterima dan diberkati hendakNYA...inshaAllah..saya dah maafkan semua...


TERIMA KASIH kepada semua lectrr utk sem ni, yang byk ajor, byk bg nasehat, byk share experience...semua tu berharga...dan kawan2 yang tolong dlm susah dan senang...ngeheee...

SEMOGA BERJAYA mencapai target masing2...kalo nk deanlist, ajak la aku sekali ye...hehe
.............................................................................
blog aku ni dah macam diari aku lately, banyak tulisan dari gambar, ini semua gara2 buat term paper 7000words tu...terasa kelancaran menulis tu sampai sekarang...takpe2...ini namanya, bebelan ilmiah!

kini gemilang itu semakin hampir ku gapai...semuanye bermula di study week ni!!

ok...mission start!!!!!!!!!! N.O.W!

2 comments:

norfaeizen said...

aidil, lupa nak bgtau.aku print kau punya timetable ni...sory late reply.izin kan ye. hehe...thx ~!

norfaeizen said...

*sory late bgtau