Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, December 9, 2011

stress tak tau nak habaq lagu mana..

salam.

buang masa dan keringat saja aku membazirkan diri pergi ke bengkel pengurusan stress yg hasilnya aku makin stress dan terus dirudum stress.

stress aku ni bukan laa besar mana mcm batu belah batu bertangkup tu kan..* ok, xde kaitan
tp entah la...

post ni bukan nye nk heboh kt serata alam yg aku ade cenggini dan cenggitu punya masalah, tp ini saja medium yg aku ada utk aku lemparkan segala 'senyuman' yg terpahat dalam sanubari kecilku ini.

ye, kadang2 kite lalai dalam wat sesuatu, kite tak sedar yg kadang kala setiap apa yg kita lakukan itu akan mberi kesan pada kite kelak. ATAU sesuatu perkara yg kite terpaksa tanggung setelah apa yg kita lakuakn itu tanpa sedar. * maaf bahasa nepal larut malam, tarra kucah2 hey!

bukan aku nk mengungkit atau membangkit, cume sekadar igtan rakan rakan dan juga teman2. aku sedar antara kita saling memerlukan antara satu sama lain dari pelbagai aspek dalam, luaran dan segalan2nye... dalaman itu macam man-to-man talk ye, kau jgn nk fikir lebih mendalam lagi...yg luaran tu mcm aset yg ade la.

ok, ini sebenarnya motif aku tulis bnde alah post ini larut malam, post ini ditulis sementara menuggu msin perinter pujaan kalbuku dan juga pujaan rakan2 ku ini memerint note reaction. aku punye printer suka hati aku laa kan nk print pukol bpe...tp bile nafsu aku nk print je, ada saja job utk printer aku ini...haish, kalo die manusia, sudah kaya agaknya...byk sgt job nya..sebagai printer juga harus ada penjagaan yang rapi..ia, sgt rapi, kalo x rapi maka, diperbaiki, supaya ia mudah digunakan kelak TANPA menyusahkan mesin2 printer lain. duit JPA yg aku gunakan utk membeli printer ini, juga ink nya, juga kertas nya, juga memperbaikinya..ya mmg bukan wang keluarga aku, sbb aku tidak pnya wang dari mereka. tp kalau la mesin aku ini mampu menjana serba sedikit pendapatan daripada apa tugas2 khas dan tugas2 luar yg dijalankan, maka benefit utk tuannya juga ada..mungkin pendapatan itu mampu membeli kertas yg sudah tggl setengah dalam masa kurg sebulan ini. sedikit demi sedikit, dan ink nya yg makin lama makin surut dan surut..aku khuatir surat2 LI aku xmampu ku print...haishh...naseb badan laa printer, job kau itu semua nya FREE...semua nye tuan kau SPEDO..haha..padan muka kau mesin!!! padan muka!!!!

masalah kewangan yang sgt dhsyat melanda keluarga aku masa kini membuatkan aku lebih berhati2 dalam mengunakan setiap sen dalam saku aku... kadang2 nak beli air teh o ais pn seratus kali aku fikir, xpe la, bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian.. sapa lagi yg nk tolong keluarga aku kalo bukan jejaka tampan ini..*tolong jgn muntah dihadapan laptop anda ye, segala kerosakan tidak ditanggung.

entry panjang menjela tanpa segala apa tujuan...kerana ini hanya menunggu mesin itu buat kerja..ya kali ini utk tuannya, tgok masa la...3pagi!

kbai! mesin dah penat, tuan dan tercungap2...*green technology!!

maaf salah silap...saya tidak hidangkan cili, maka harap tiada yg terasa pedasnya. ampun mangap!

p/s: sgt suka lagu ombak rindu, uh! layan lagu je ye, tuggu kuar kt sharer kite tgok sme2 ye...ye meja, ye kerusi, ye katil ye...tggu sharer tau...ngehee

No comments: