Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, January 29, 2012

port dickson!

salam.

Port Dickson!
Yeah! mmg PD ni hot setap sgt2 la kan musim2 cuti ni..
kalo kt fb tu... kalo ade check in...xhbs2 PD...pon boleyh! la kaannn

knp entry PD kali ni ye...
xtau nk habaq lagu mana...tara kucah2 hey!

first!
tyme raya haji last yr aku g PD... ha..ni ceghitanya...raya haji di resort
sbb ade pakcik aku sponsor apartment kan...ajak stay ngn die kt PD

second!
gong xi fa cai! juga di PD...xtau knp nk ke PD lagi...tp kali ini g balik hari je...
g awal pagi...then balk petang...
TERSGT ramai org! kalo lalu depan mane2 hotel pn..parking sampai bersepah2 kt tepi2 jalan...
rakyat malaysia yg ke PD tu dah sah2 ramai giler...warga2 asing pn sibuk nk berpicnic jugak...cuti katenye...bos cina cuti..diorg ape lagi...ama! pn lari rumah...nk picnic nye pasal...sanggup!
warga2 ni haish...rimas...sgt! bermabuk2kan kt depan khemah family aku pulok...hadooi...bau2an yg mmg uh! xpe...lantak pi la..aku bermandian di pantaian itu dgn sehabis baek nye...sehingga menggelupas kulit muka aku..haddoii...mmg dah hitam la kann...takpe, asalkan dapat mandi ngn aku nye adik, n anak2 buah! best! sgt!

third!
reunion SMSS0307...kunun2 bagan lalang...disbbkan xtau jalan sgt...ikutkan je laa krete depan...hmmm...sikit2 demi skit signboard dilepasi...uh!! PORT DICKSON! againnnnn.... excited dan teruja pada asalnya ke bagan lalang sebb cm dh lme x jenjalan kt situ...walaupn mmg tau kt situ cm xbst kot kalo nk mandi...xtau la kan...ade yg ckp tmpt tu cm nk naek taraf skit...nak la tgok jugak...hmmm...dan2 PD...mmg tak la aku nk mandi utk kesekian kalinya...walaupn hati ini nak jugak sbnrnya...haha...tapi xpe...xkesah...feel die lebih kurg je koot...still PANTAI...seriusly aku mmg lme giler la kan x jumpe bebudak2 sekolah batch aku ni kan..kali ni haa aku dapat hadirkan diri dgn penuh jayanya! sgt laa bangga atleast dh tnjuk muka kt mmbr2 aku yg aku still alive...still sihat...still ape yg boleh ditunjuk...ku tunjuk! haha...ye la, aku rase ni first tyme aku join gathering cmni..selain yg g beraya tu la kan...tapi tak ramai sgt la kan yang dapat dtg myb sbb ade hal2 yg xdapat dielakkan...its ok koot...aku pn seb baek dh limpang2kan aral2 tu...dapat la g...aku mmg tak byk mulut sgt la kan ngn bebudak batch aku ni..haha...entah..sorry ye guys kalo pendiaman n kurang pergaulan aku td agak mngecewakan...HAHA...xde spe kesah! xpe...asalkan aku dtg, tnjk muka...dapat gak tau perkmbgn masing2...yg makin kmbg, mkin kuncup, makin sukses, makin dan semakin...mmg best tgok perkmbngan masing2! semua sukses!!! tiada yg kecundang...bagus!!! inshaAllah kalo ade event sebegini rupa lagi...n ade kesempatan plus ade yg nk mmbawa aku...akan ku join lagi...inshaAllah..

byk sgt ilmu2 aku dapat dalam dan luar krete! thanks...tu yg best kuar ngn budak2 hebat ni...tak pernah kedekut ilmu2 general knowledge, communication skills, working experinces! yeah...DAEBAK!!!!!

no more PORT DICKSON for this year...please!

p/s: thanks to organizer!

No comments: