Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, April 16, 2014

24

Salam

mari menaip dalam gelap sebelum tidur

Alhamdulillah genap 24 tahun hidup di muka bumi Allah ni
baik buruk aku Allah sahaja yang tahu, aku hanya mampu melakukan sedaya mampu sehabis baik, untuk diri dan keluarga serta orang sekeliling

Syukur atas kurniaan hidup sepanjang ini
bulan 04, tahun duaribu 14, umur 24 tahun

Maafkan andai salah silap sepanjang hidup ini tanpa sedar

2014 tahun amat payah! tapi harus kuhadapi dengan tabah dan gagah cekal dan usaha

tahun yang betul2 menguji kekuatan fizikal dan mental
tahun keringat diperah sedaya mampu..
tahun sepenuhnya bekerja
niat yang harus kuat menusuk
kerja demi mak ayah keluarga dan si dia
nk kahwin cepat!!!!!

Aku tak kesah sapa jodoh aku,
harap2 org yang dalam Fikiran aku...
tapi yg benar2 aku kesah kewangan yang totally not stable yet
sebagai anak laki sulong yang mmg dinanti2kan sumbangan kepada keluarga
beban dan harapan sangat tinngi
aku harus keje kuat utk kawen cepat
sebab kerja kuat aku sekarang still tak dapat nk tanggung keluarga sekarang
aku mahu kerja lebih kuat supaya dapat tanggunag keluarga aku (mak ayah) and keluarga aku (anak bini)

setiap bulan pasang target misi dan visi yang satu simpan duit kawen!!!
sikit2 lama jadi2 bukit, tapi skit2 lama2 sudah tuaaa...
taknakkkk tua sgt baru kawen....
my target is 4-5 yrs from now..hope to be lesser...inshaAllah

harap usia ini mampu mematangkan fikiran
mematangkan pendirian
mematangkan emosi
mematangkan semua

Alhamdulillah

since April my favaourite month
reward kan diri dgn memokai diri..errkk...dah lama tak fefeeling dapat duit JPA (eh2)
top to toe aku shopping sakan...shopping tanpa sebab, hanya rasa nk puaskan diri
dh lama x shopping sbb saving katenyeee...
k bai...19hb April bday Mak, 23hb bday Ayah...get ready!

Doakan dimurahkan rezeki ye...supaya dapat cepat kawen
Doakan diperhebat kesihatan ye...supaya kuat bekerja keras
Doakan dipertajam fikiran ye...supaya udah dapat idea memprofitkan diri
Doakan diberkati dirahmati Illahi,,,mohon doanya..
Terima kasih

Amiin

Alhamdulillah

Maaf.

No comments: