Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, May 22, 2013

Tegar - Aku Yang Dulu Bukan Yang Sekarang

Salam

Kali ni nak share lagu indon yg liriknya sgt hmmm
rezeki Allah itu dtg tnpa diduga..cuma harus tetap percaya diri, terus berusaha, tanpa mengalah
cepat atau lambat habuan dari Allah pasti tak terhingga kurniaanNya
Niatnya membantu keluarga..
berhenti sekolah kerna dihina oleh guru kerana ape x sure (miskin kot..lpe dh ceritenye.haha)
jadinya, carilah duit utk keluarga dari x belajar..

Apapun, apa jua nikmat dan rezeki yg kite terima haruslah syukur dan ucaplah Alhamdulillah

nah!

dari sekecil2 pengemis di jalanan..sekarang menjadi sebesar2 bintang di pentas besar!

Tegar - Aku Yang Dulu


Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita-citaku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa
Memberi jalan untukku semula

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita-cita paling mulia
Membantu keluarga di rumah

Sekolah dulu ku enggak punya biaya
Terpaksa ku harus mencari nafkah
Tetapi aku tak berputus asa
Pasti yang Kuasa memberi jalannya

[*] Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita-cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rakaman

Repeat [*]
Sekolah dulu ku enggak punya biaya
Terpaksa ku harus mencari nafkah
Paling Esa bantu dengan penuh cinta
Cinta yang penuh warna

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita-citaku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa
Memberi…
Memberi jalan untukku semula


p/s : Jika niat dilandasan diredhai Allah..inshaAllah semua dipermudah oleh Allah...Allah Maha Adil lagi Maha Bijaksana!

8 comments:

Afri Ismail said...

nice sharing..done folow u...follow saya balik..ada entri menarik..

Unknown said...

thanks! :)

Fazlyn Kamaruddin said...

bez lgu ni.. hehehe

Unknown said...

kan...hehe..

Qurratuaini_SNQ said...

lagu ni memang best..thanks for sharing :)

Unknown said...

hehe..thanks for coming!

Prince of Noob said...

bestnya lagu nih... btw done follow here - Noob

Unknown said...

hee..lirik die bermakna jugak!