Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Thursday, February 4, 2010

khamis ku...


haha..pagi nie aku bgn 830...tp aku x rase lmbt pn utk g klas pkl9...
selalu dh menggelabah gle dah..smpi je kt klas pkl 9 sharp...ttbe dapt tau klas pkl 930..patut la aku rse berat je nk g awal td...rpe2nye..
then bl start klas..aku dok sblh mmbr gle aku nie..ngokngek kepala xkemik sgt laaa...
ade la part lctrr tu tnye soklan n dpt kupon if dpt jwb...
aku pn beriya nk kupon tu..kononnye if kumpul byk2 nnt dpt sumting...
tyme die tnye je..ak pn angkat la tgn...si mmbr seblh aku ni lak tarik tgn aku...
punye a gaduh..haha..mcm kupon tu bnde paling penting kt dunia nie ja..kt uitm myb aaaa...uhu
tp aku xdpt jwb coz die plh org laen utk jwb soklan tu...
bdk tu jwb btol n dpt kupon...ttbe aku pn dpt gk..hahaha..punye la gelak...
mne x nye...sah2 die nmpk muke aku yg batak kupon tu dn muke x kesampaian nk jwb soklan dissbkn mmbr ngokngek aku tu..haha...muke simpati kot...

habislah lembaran klas mass balance yg best gile..aku ske gle subjk nie..terbaek!!

tyme petang lak..dan2 aku dpt tau pasal partner lab experiment baru utk exp 3...
disbbkn bdk2 cina tu nk balik awal utk CNY dorg..so bdk2 melayu yg grup 2 dibwa ke grup 1...
aku la antara org2 tu...
bnde yg jd prob skg...
aku dh bli tket balik khams pkl 2 ptg..klas lab tu pkl 9-12 hari jumaat...
angin je aku...
bkn nk gtau awal2 pasal bnde ni..xde la ak nk terhegeh2 g bli tiket balik CNY awal2..ngok btol la org2 itu...
so esok ak n jmpe org yg n charge lab tu...KK...nk dscss ngn die...hope ak bley join grup 2 yg asal..

penat kot!!!

1 comment:

me said...

teka teki hari ini:
sapekah membe anda yg ngokngek tu uollssss?
uh~