Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, April 1, 2012

saya ok!

salam

yeah!
saya ok!


skg tak tau la...sgt byk persoalan yg bermain di minda...*ni bukan lirik muka buku ye..walaupun!
tapi aku sendiri tak tahu camne aku nk fikir...
sebab ni bukan masalah ini adalah persoalan...
andai persoalan ini terjawab! mungkin kurang persoalan itu...

hari2 aku jalani mengikut flow yg ditetapkan
seperti terikat dgn segala ketentuan
aku boleh ubah tapi aku takde daya

pasal LI mmbuatkan otak aku serabut perut..*ni ak tak tau bahasa mana?! yg serabut otak bukan perut! hehe...ke aku yg salah paham maksd...lntakla
nk kne jumpe lctrr mntak pndapat..dis week inshaAllah..

byk lagi persoalan!

HADAPI SEMUA DENGAN TENANG
aku try pegang dgn bnde ni..
sebab kalo kite tak tenang...semua bnde bertambah kalut..
kaan..

YIHAA!!!! saya OK!!!!

#Networkblog tu kan...kadang2 die ade tau...kadang2 die takde...grr! skg ak xnak public sgt...mula laa die ade...choy3!

No comments: