Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Monday, February 25, 2013

papejela

Salam

ni yg aku benci ni...
tetibe je rasa ni datang..
argh...setan punye angkara la ni..

aku ni mmg pendiam...
diam-diam yg banyak cita-cita, impian dan harapan...
tapi aku tak mampu luahkan...
kerna manfaatnya utk aku sahaja...
maka buat apa diluah kalau lebihnya aku sahaja..
jadi aku diamkan sahaja...
tunggu ada yang bersuara, aku ikutkan saja..
bukan apa,
tak mahu susahkan..
sudah banyak pun aku susahkan..maaf..
sebab aku juga tak suka disusahkan...
disana disini sama sahaja...
aku tak sabar nk ada kehidupan kerjaya...
bila mana inshaAllah aku miliki segala...
yang aku citakan, yang aku impikan, yang aku harapkan..
jadi
aku harap aku punya teman yang bisa layan kerenah
kerenah mengada

aku penat
simpan hasrat
aku penat
simpan perasaan
ak penat
menaip...sudah kau, p tidoq!

p/s: kadang2 rasa ni dtg ttbe je..malam2 pulak tu...gile ke ape..dah la, nk terberak simpan2 ni...choi!







pics: ideasforideal.tumblr.com

No comments: