Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, February 4, 2011

penghargaan

salam lewat malam @ awal pagi
tatkala tangan ini menaip laju, xde la laju mne kan
aku masih terjaga kerana aqil pun terjaga, ape kes
siang die tidur dgn nyenyak nye, malam die jage laa kan
hambek la, kesian mak aku..xcukup tdo...
so aku temankan laa kan
kdg2 aku biarkan mak aku tdo, aku yg jage
wahh praktis tau...so spe2 yg nk jadikan aku sebagai calon suami
kire aku dh ade experience yg byk laa kan
kire korg xboleh nk reject aku sesuke hati
HAHA...gile ke hape...

ok...

berbalik2 kepada title n motif sebenar aku menulis entry ni
sudah terlalu lame rasenya x share something yg TERBAEK kan...
ha, disbbkan aku kt umah, mmg mase utk aku on9 hanya pukul 12 malam dan ke ats je la kan
kalo pagi, mmg no no no laa kan...

so kali ni penghargaan TERBAEK aku berikan kepada blog TERBAEK, informatif dan syiok!
aku suke visit blog senior aku ni...sampai aku jadi top 2 visitor blog die...HAHA...bangge tau...
bahan bukti...yippi...aku bagge...tgok muke..HAHA...

aku suke visit coz byk btul idea die...kdg2 die dh siapkan entry smpai berhari2...
kirenye, kalo korg bukak blog die, entry yg atas sekali tu, yg akan dtg punye la...esok luse nye laa tu koot...
byk sgt idea die sampai begitu sekali...
aku pun nk tiru gak laa idea cmtu...nice...
die ni dah final year, so skg byk entry2 memory kt usm la kan.
lepas ni entry2 seorang engineer lak...kalo ade mase kan..HAHA...

ok, terlalu byk kalo aku nk story kan...
so korg visit laa blog die ni ek
http://ipai-ans.blogspot.com/
blog die ni sebnrnye dh lme
cume die baru start aktif blogging balik
so, marilah kite meriahkan blog die ha
die sgt rajin komen...n sgt rajin visit balik once korg dtg blog die
kire pemurah laa nk up kan traffic blog korg...
mmg TERBAEK!!!!

p/s: bile laa aku nk rajin cam die kan...baru laaa disayangi dan dikasihi oleh nuffnang...haha...sedih!

2 comments:

iPai said...

wah ..siap ada entry khas .. terima kasih ye .. terima kasih byk2 ..

n wah .. bagusnya ada pengalaman jaga baby .. susah x ?? kene promote ni ..

Aidil Salleh said...

haha..haruslah ade appreciation...

pengalaman jage baby? xsusah mne pun...cume xreti ape nk buat kalo die nangis...blank! HAHA