Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, March 16, 2012

menitis

salam

MENITIS

maaf
ledakan tak dijangka
mungkin bukan pada masa
atau mungkin tak ada masa
aku cuba selami
aku cuba pahami
aku cuba rawati
tapi aku masih jauh
aku bukan sempurna
ya sebab itu kau datang
maaf andai kedatangan kau ku persia
tapi bukan itu niat aku
aku punya pelbagai sebab
sebab-sebab yang kecil tapi aku perbesarkan
sukar untuk digambarkan
bukan salah kau
sebab kau tidak mengerti
salah aku
sebab tidak mengertikan
aku bukan seperti itu
cuma masa tika itu membuatkan aku jadi seperti itu
jangkaan meleset tatkala riaksi luar jangka
sekarang aku dah tahu
tahu satu lagi sisi baru
dan kau juga tahu sisi aku
maaf dari hati
aku tahu kau terluka
aku tahu kau menangis
tapi maaf
tangan ini jauh
untuk merawat
bahkan untuk mengesat tangis itu!
maaf

 ::aidilsalleh::

*menitis!

No comments: