Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Tuesday, July 5, 2011

Hazama - Cinta Teragung

Salam..

meh sini dekat2, meh sini rapat2...
dah lame aku tak share lagu kan...
haa...bile ade musim jiwang mendatang...
mule laa macam2 lagu nak share ngan korg...
utk kali ni, aku share lagu ni laa...
lagu ni lirik die mcm BERMAKNA...wahhh....haha...

layannnn




Cinta Teragung
Hazama AF9

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Woo Woooo

Sejenis perasaan ku abaikan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu

Wooooowooo

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku


p/s : bilakah masanya?????

2 comments:

iPai said...

wah2 .. post lirik lagu ni .. ape lama sangat senyap ni .. uhuh

Aidil Salleh said...

hehe...bz, xde mase sgt...kalo malam, penat keje trus tdo...hehe...