Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Tuesday, March 22, 2011

Have you looked at Blogger lately?

salam...
haaa....meh sini dekat2...meh sini rapat2...
nk tahu kehebatan sang insan yg bergelar BLOGGER...
ngeh3....hebat wooooo.....




anyway,
wish me luck 4 my viva tomorrow...
doakan utk viva saya esok...
doa'in saya ya pak, ya buk...HAHA...xreti
lagi bahasa ape ntah...

bangge giler jadi one of the blogger yg telah wat byk giler bnde...yg tulis byk giler entry...yg taip bayk giler tulisan...yg cerite byk giler story..HAHA...yg luahkan byk giler perasaan...yg kongsikan byk giler maklumat...yg hadiahkan byk giler pertandingan...yg undikan byk giler pilihan...yg ape lagi...semua yg byk2 hasilnye....ngeh3

AKU BANGGA JADI BLOGGER!!!

walaupon blog x semeriah mane...x sehebat mane..xramai follower pon...bosan je...
ade aku kesah...coz ni blog aku...diari aku...kan3....

so...xkesah laa spe korg pon..hargailah karya2 sang blogger...ceh3...

k2...tata


7 comments:

dot dot said...

gud luck viva!

iPai said...

Wah lepas tengok video ni .. Bangga juga dowh ..

Nice video !!

n gud luck untuk Viva k..

fizalinolie said...

Wah! nice video... dan selamat berkenalan aidil :)

Unknown said...

NURI : fuhh lega giler dh hbs...ngee

iPai : bangge kan...truskan kecemerlangan mengeBLOG...ngee
thnx also...

Unknown said...

selamat2 Fizalinolie...err unik nye nme...hehe....

hanaahmad said...

gudluck bro!

Unknown said...

wahhh!! bangga ! hihi

gudluck viva! :)
sory baru ade kesmpatn nak BW..
have a nice day