Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Friday, December 17, 2010

lupekan

salam

jgn lupekan blog ni tau..
walaupun hari ni vote utk BLOG BARU 2010 PILIHAN dh nk tamat...
aku dh nk lupekan...
mmg hampreh laa blog buruk n bosan ni ade org nk vote kn..haktui...
xsedih tau...dlm hati ade taman2...wak lu...

rabu lepas g tgk NARNIA kt PAVILLION...
i jln2 pavi je ok...i xreti laa tempat lain...mmg nk kene ludah laa kn...haha..sje je jln2 ke sana..duit tarak pun nk jln ke tempat highclass camtu..ape kes lupe diri...kes naye ni...
not bad laa cite tu, best gak...aku tgk cm ngntuk2 skit..haha...
overall best la...p laa tgk...

sbnrnye...skg ni aku mmg sedang melupekan
fakta @ auta pasal ade org fail utk 1 subjek ni...haha (gelak dalam esakan)...
result x kuar lagi, tp dh dgr khabar berite sadis...
hade haku kesah!!!

mne tak lupe...
upin ipin kt umah ni wat aku tension je duk umah...
sian mak aku jage dorg...
mmg xde mase laa nk pikir semua bnde2 ni kn...
dats y, kalo aku kt umah...aku jarang ingt org
i mean, meseg sesape la...coz macam lupe diri bile dok umah ni..
bukan termakan semut, semut yg masuk sendiri...HOW??
ok...

p/s :terpaksa menjaga hati orang, walaupun hati ini seperti tiada penjaga...

No comments: