Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Wednesday, December 8, 2010

malam pesta muda mudi

salam 1 MALAYSIA

wah...hambek koo patriotik sungguh kan...
dahsyat aku malam ni...

ye la..nk habaq mai kt hang pa semua ni na...cheq baru balek check cek cheq...ha..gi mam laa kan...haktui!
terbelit x? haha...

ok...kn aku sedang berkampung katenye kn...dgn sukan rakyat segala bagai ni...
dn tugasan grup aku pada hari ahad...officially...
but, esok petang ade gak laa meeting ngn pakar2 utk sukan2 rakyat tu...
wah, teruja aku nk jumpe pakar sukan rakyat india KABADDI...mesti terror giler kan...

nmpk x, byk kn free time...aktiviti hari ni, hanya start jam 1030pagi habis pukul 12tgh hari..camtu laa gamaknya...
dan...kami2 semua ni...berbandar laa pulok ke pacific n sunway...utk berboling n bercinema...
can?? can je laaa...
tgk cerite NGANGKUNG...wahahahahaha....
lawak laa jugak....aku suke hantu die...muke xbleyh bla...nmpk cam seram gile...tp haprak...lawak!
happy ending utk hantu2 tu...but very sad ending utk main actor laa kn...
haha....byk meseg yg disampaikan...perasan x?? dari Dr. pakar tu...overdose tau...



nk ditambahkan cerite...
ttbe aku check bloglarian, dh ade link blog aku ni...mmg terbaek laaaa kan...
boleh laa korg tgk2 blog aku ni...selalu...especially utk
ade 2 tu..kalo korg x jenguk blog aku n blog2 geng2 dari senanri ni...siap korg...beri laa support kan3...
thnx alot to bloglarian yang handle bnde alah ni...korg mmg TERBAEK dowh...seriusly...


p/s: jgn percaya pada khurafat...eh, next movie KHURAFAT tau, by shamsul yusof, tgk trailer cam gempak...but, cerita melayu, paham2 je laa kan....hehe...

No comments: