Yang Terbaek!!!!

Nuffnang Ads...

Sunday, January 2, 2011

pertama!

salam

ulang tahun pertama blog TERBAEK DARI AKU!!!
wah...rase cm dh lme giler berblogging...
disbbkan entry 1st pade 2 jan 2010...so, aku anggap 2 jan 2011 sebagai ulang tahun pertama
selama setahun berblogging...macam2 dh aku lalui dlm dunia blogger
cume aku ni jenis pemalas skit nk naek taraf blog aku...
biar je laa camne buruk pun...ade aku kesah...
asalkan aku dpt story pasal aku dan sekeliling...
semstinya semua yang TERBAEK DARI AKU...

kalo diusha balik dari 1st entry smpai skg, kdg rase nk tergelak lak ngn macam2 entry nth pape nth yg aku wat...
penulisan xyah pikir laa kan...sgt truk word2 yg ku gune...
haha...kanak2 ribena skit...

dari awal thn, aku dh lalui 2 sem yg berbeza
sem 2 tahun 1 dan sem 1 tahun 2
cabaran sgt byk..so result pun naik turun...
thn ni gak...byk sgt xtvt dah aku wat...
kt blog ni ade segalanya...suka duka...
full of memories!!! like3

da last but not least,
at the end of this 2010...31 12 2010..penghujung tahun...
keajaiban Allah berlaku pada aku...
dats da klimaks utk thn ni...kt blog aku...
sampai 2 entry utk aku share kan...hehe

yg best nye...blog bosan aku ni, genap 300 follower pada hari ni...
waaaaa....insan yg menggenapkan nye adalah ENCIK SKA...INFO TERBANG
thank you!!!
walaupun kalo check earning nuffnang aku, hampreh...
nth ulang thn ke berape aku boleh dapat kan...
sabar je laaa....

pepepun, selamat berblogging semua
truskan berkongsi segala story, info, muzik, iklan, dsb...tata

3 comments:

iPai said...

haha .. selamat ulang tahun ... bagus2 .. aku ye blog yg lagi lama pon tak bagus mcm hang punya ..

maCy said...

congrate. terus laju2 update :)

Aidil Salleh said...

ipai : selamat3...aku nye bosan giler je kooottt...ko nye informatif...hehe

macy : tq3...kalo rajin n ade idea la ye...hehe